Kungen passa dig!

Det roligaste med mitt jobb är alla underbara ungar och deras funderingar om allt. (dem är givetvis inte alltid så söta och rara som man tror) Men i alla fall. Idag på jobbet kom en kille fram till mig (5år).

- Är du gift?
- (tittar förvånat på honom) Men säger sedan, nej det är jag inte.
-Varför inte då? (såg på hans blick att han tyckte det var riktigt konstigt)
-Ja jag vet inte, jag tycker nog jag är lite väl ung för det va(?)
-Men hur gammal är du då?
-Ja 20(säger jag)
-Ja men då får du ju gifta dig ju!
-Ja det får jag ju faktiskt men jag känner att jag är lite väl ung för det just nu, men någongång iframtiden så vill jag gifta mig.
-Men varför gifter du dig inte bara med kungen för?
-kungen? (frågar jag väldigt fårvånande)
- Ja han är ju jättebra ju, han är ju väldigt rik!
-Ja det är sant, men han är ju gift med drottningen ju, sen är han ju lite väl gammal för min del.
-Men dem kan ju skilja sig ju, huvudsaken är att han är rik!
-Jag bara skrattar till svars, själv tyckte han att det var den bästa iden han hade kommit på!
Så bäst att du aktar dig kungen, för dumpar Silvia dig så står jag på kö! ;)
Älskar de konversationerna på jobbet! ojojoj.
En riktig pudding! :P
Älskar fredagar, och imorron blir det fest efter matchen! :D
Puss/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0