Pengar är inga problem, eller?

Ja det är skönt att lönen kommit denna vecka i alla fall!
Eftersom jag denna vecka har införskaffat mig både en iphone och en ny tv.
Iphonen beställde jag i för sig för ca 3  veckor sedan, så den hade jag väntat mig. Men att min tv skulle paja just nu det hade jag ju inte väntat mig direkt. Suck. När en grej väl börjar fungera igen så går nästa sak sönder. Och jag kan ju verkligen inte leva utan tv! Och jag har ju verkligen inte orken till att vänta in påsken då alla teknikens reor kommer igång. Nej jag är ju lite sådan som person med, jag ska ha allt så fort som det bara går. Så passande dagen efter så kom en annons i tidningen om en 40 tums tv för ett riktigt bra pris, så jag slog till direkt! Kalas bra tycker jag själv. jag får väl se sedan om mina snabba köp lönat sig eller om jag får ta och lära mig av mina misstag. Sånt visar sig med tiden.
Nöjd det är något jag är nu ialla fall.
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0