Oj oj oj

Jag vet inte ens om jag har hunnit landat än efter alla händelserika dagar, eller har jag ens hunnit fatta vad som har hänt? Ja jag vet faktiskt inte det är nog både och. Jag vet iallafall att jag precis har börjat jobba igen och ska jobba i fem veckor framöver,suck. Men men dessa två veckor på Kreta och peace and love har både gått snabbt men ändå inte. Jag har hunnit med mkt på min semester iaf! Den har varit grym helt enkelt!! Det känns så sjukt att kanske om bara någon månad så bor jag i Halmstad förhoppningsvis om det går som det ska. Ska bli riktigt spännande om det blir så. Man blir ju ännu mer sugen när man vet att både Simon och anna och johan och Maja redan ska flytta i höst. Så nu är det inte många dagar kvar tills man får reda på om man kommer in eller inte. Nej nu kallar jobbet igen, skrev detta inlägg på min rast, va tvungen att ta en promenad så jag inte ska somna! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0