Kan fortfarande inte få in det i mitt huvud!

Det är så sjukt! Jag kan fortfarande inte fatta att vi har bokat en resa till Kreta, och vi åker om endast 3 månader! Helt sjukt, hotellet är grymt och med all inklusive så väntar en resa med lite mera relax. Hehe. Jag blir förvånad varenda gång jag tänker på vad man ska hitta på för roligt i sommar, det finns liksom inte i mitt huvud att vi redan har bokat en resa och att allt är klart. Bara halva betalningen kvar i maj. Kan nog inte riktigt fatta det eftersom det är en bra bit kvar tills våren kommer och just nu känner ja mig bara så less på all denna snö och rusk. Så jag tror att det kommer komma sakta men säkert till mig och jag kommer nog känna suget efter resan mer och mer ju närmare man kommer! :D Galet glad är jag i alla fall.
'Hit ska vi åka.
en av många fina bilder! :D
Just ja sen är även peace and love biljetten betald och klar!! En galen resa till som väntar, faktiskt veckan efter Kreta resan! Wiiieee
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0