Money money money!

Gaahh kan inte fatta att denna vår/sommar kommer vara fylld med en massa roliga resor!!

Den första resan bär av till en kolmården weekend med älsklingen på vildmarkshotellet med spa och hela kittet!
Den resan blir av 16-17/4 helgen! Eftersom vi firar 2 år den19/4 så ska det ju firas rejält! Bokad och betald!
Sen åker jag till italien med familjen då det är kristihimmelsfärds helgen, den 2-6/6, nice!! Bokad och klar!
Sen bär det av till Kreta med mina underbara vänner en vecka! 17-24/6. All inclusive och stranden utanför
hotellet, hehe. Bokad, betalad och klar för min och älsklingens del i alla fall!
Nästan direkt efter det bär det av till Borlänge för Peace and love festivalen! Nice, också med en MASSA underbara vänner. Även den bokad och betald! ca 28/6-2/7.
Sen kan jag nästan lova att det kommer att bli andra små turer planerade under sommaren! Åhh jag bara längtar till alla resor!! Så mycket har jag nog aldrig gjort under en och samma sommar!
Skönt också att det är vår nu också! Underlättar mitt jobb så himla mycket! Det är ju så mycket skönare att vara ute nu när det är sol och varmt!
Just ja nu på lördag 2/4 är det äntligen den efterlängtade klassfesten! :Dwihoo.
En bild ifrån den oförglömliga och grymma resan till Alanya -08 får avsluta detta inlägg!
Puss/I
(en liten parantes så kan jag inte göra mellanrum, blir helt galen!! det försvinner så fort jag laddar upp inlägget bara så ni vet. Det ska inte vara såhär tätt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0