Spännande!

Yes nu funkar min iphone, jävla bra telefon det där! Love it! Fattar inte varför jag inte har införskaffat mig en tidigare, men men nu har jag en ialla fall! (:
Imorgon är det äntligen fredag igen, helg och ledighet! Me like it, denna helg har jag heller ingen match vilket jag kan tycka är ganska skönt!
Imorgon är det match för herrarnas del så blir till att kika på den sen hem för lite mys. För på lördag ska jag och Maja få våran julklapp av våra lovers. yes en heldag blir det, ingen aning om vad som kommer hända eller vart vi ska, har bara fått några direktiv ungefär hur dagen kommer se ut. Jag kan säga att jag inte har en aning, vill inte luska i det för mycket heller. Vill bara ta dagen som den kommer! :) Och älskling jag har inte för höga förhoppningar!
Just ja denna vecka har det ju varit otroligt skönt väder, VÅREN är på ingång! Äntligen som jag längtat, man ser ju redan hur mycket det har smällt bort. Älskar värmen och solen, älskar våren. Så ge mig vår nu nu nu!
Har ju beställt en del kläder och skor faktiskt, vill ju gärna kunna använda det snart! Hehe.
Men men nu är det mat sen iväg för en sen träning i sporthallen.
Bara för att bilder gör allting mycket roligare! (nyår)
Tjingeling/I

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Vad bra älskling!;) och roligt att du är nöjd med att ha den bästa mobilen som finns på marknaden!:D <3<3

2011-03-03 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0