Jaha nu sitter man här igen och stirrar ;)

Ja nu är det redan maj, 19 t.o.m. då jag och älsklingen firar 25 månader! Wihoo puss på oss. tiden bara springer iväg bokstavligen talat. Jag har mindre än en månad kvar på jobbet och idag hade jag min allra sista knytteutflykt. Det känns konstigt, det känns som att jag precis börjat att jobba inte att jag redan har jobbar över ett år redan. ja det går för fort helt enkelt. Känns lite läskigt att tänka på att jag kanske blir en Halmstad bo om vi kommer in på de skolorna vi vill, läskigt men spännande.
Som sagt det är mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu, saker jag inte ver förens tills sommaren kommer. Hur kommer framtiden att se ut för min del? Det återstår att se helt enkelt.
Idag är det i alla fall exakt 2 veckor kvar tills jag och familjen befinner oss i Lamecia i Italien, ska bli så skönt att få åka bort i 5 hela dagar! Sen jobbar jag bara två veckor till sen är det Kreta!! :D Oj oj oj jag har många resor framför mig.
Redan nästa helg ska jag vara barnvakt i saltsjöbaden där Solsidan spelas in, coolt! ;) Blir en spännande helg, haha.
Ja jag bara skriver en massa ordbajs och skit, tänkte att det kunde vara kul att uppdatera sig lite ibland sådär hehe. Nej nu ska ja tillbaka till Criminal Minds,
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0